In cazul in care interesul tau, in calitate de proprietar al unui business online, este sa iti imbunatatesti pozitionarile pe Google, trebuie sa tii cont de o serie de factori importanti in procesul de SEO, care au un impact destul de mare asupra ranking-ului.
Specialistii de la AutenticSeo.ro ne-au prezentat 7 factori de importanta majora, pe care ii enumeram in randurile urmatoare.
Backlink-urile
Reprezinta unul dintre cei mai importanti factori in procesul SEO. Spus pe scurt, daca vei cauta un site situat pe pozitii de top in Google, fara ca acesta sa aiba vreun backlink, vei continua cautarea la nesfarsit.
Google ofera pozitionari mai bune site-urilor care primesc backlink-uri si recomandari de pe alte pagini si website-uri, numarul si calitatea acestora fiind unul dintre criteriile care pot urca sau cobori un site in pozitionari.
CTR-ul
Click Through Rate – ul este un alt factor de o importanta deosebita in SEO. Un CTR mare implica in majoritatea cazurilor si pozitionari mai bune pe anumite cuvinte cheie. Prin urmare, identifica acele cuvinte cheie specifice nisei si integreaza-le apoi in continutul site-ului.
Relevanta
Daca in trecut puteai reusi sa urci in pozitionari mizand doar pe un numar ridicat de backlink-uri, in prezent o asemenea tehnica iti poate aduce sanctiuni din partea motoarelor de cautare. Acum se pune accent pe relevanta, pe calitatea link-urilor oferite. Astfel, cateva backlink-uri provenite de pe site-uri importante, cu trafic si autoritate mare, prezinta mai multa relevanta decat un numar urias de link-uri provenite de pe site-uri cu autoritate si trafic aproape nule.
Social Media
Activitatea de pe retelele sociale poate fi un puternic instrument SEO de care te poti folosi. Tine cont insa de un fapt: trebuie sa prezinti lucruri interesante si relevante pentru utilizatori si nu postari plictisitoare, daca vrei sa ai succes. Doar in acest fel vei avea ocazia ca postarile tale pe cuvinte cheie specifice sa devina virale si sa fie distribuite in masa – acest lucru poate duce si la urcari in pozitionari pe Google.
PageSpeed
Viteza de incarcare a website-ului este un factor important atunci cand vine vorba de SEO. Incearca sa implementezi masurile necesare pentru a face ca site-ul tau sa se incarce cat mai repede.
1 articol – 1 cuvant cheie
Este de preferat sa pui accent pe un singur cuvant cheie per articol si nu pe mai multe. Daca vrei totusi sa faci referire si la alte cuvinte cheie, poti plasa link-uri in cadrul respectivului articol catre altele, care aveau ca focus alte cuvinte cheie.
Domeniul trebuie sa includa un cuvant cheie
Este de preferat ca numele domeniului sa includa un cuvant cheie specific nise, intrucat acest fapt cantareste greu atunci cand vine vorba de cresterea in pozitionari. In plus, un ajutor pe aceasta parte poate fi si includerea cuvintelor cheie in link-urile paginilor, ca atribut ALT al imaginilor, etc.
Incearca sa ai in vedere aceste lucruri daca esti interesat sa urci site-ul pe pozitii de top in Google, pe cuvinte cheie specifice nisei tale. Daca lucrurile ti se par prea complicate, poti sa apelezi la expertii AutenticSeo.ro, care ne-au oferit si informatiile de mai sus.