Lucruri pe care sa nu le spui la birou

Traim in democratie asa ca seful e sef si cui nu-i place sa plece. Stim principiul de asa natura asa ca ne conformam. Insa sunt si lucruri pe care superiorii tai nu ar trebui sa le auda, asta daca nu cauti un soi de razbunare sa spunem si esti deja cu bagajul la usa.

Nu discuti nivelul salarial. Adica da, tu stii poate si nu esti singurul care afla anumite detalii. Doar ca din punct de vedere contractual se prea poate sa fii obligat la confidentialitate. Ba mai mult decat atat, cine stie prea multe este deja un mic spion si uneori nu este tocmai indicat sa se intample asta.

Nu exista nu pot, exista nu vreau. Cati dintre noi nu merg deja pe acest concept? Este destul de comun si in plus tine de faptul ca acel cuavtn urat spus „imposibil” aduce se pare si o critica. Nu iti confrunta superiorul cu o astfel de afirmatie. Si pe principiul exemplului alege sa ii arati concret ca ceea ce urmeaza sa se realizeze sau ma rog incercarea de asa natura aduce si rezultatul ce il stiai de la inceput.

Nu impune. Adica nu veni cu chip umil doar pentru a un cap plecat nu este taiat. Dar in egala masura nu impune un ultimatum sau nu cauta nod in papura cum a nu poti lucra in nu stiu ce tip de mediu. Asta va atrage pentru tine o imagine mai putin favorabila. Tine minte, de unde pleci ai putea sa te intorci sau in orice caz ai putea sa  mai dai ochii cu sefii tai actuali.

Separa viata personala de cea profesionala. Ori oboseala ta ce se justifica printr-o problema personala aduce pana la urma corelarea cu faptul ca esti neproductiva cand nu separi cele doua aspecte.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *