Dupa ce te vei fi inscris pe Twitter cu afacerea ta si dupa ce iti vei fi creat un profil pentru asta, trebuie sa tii cont de niste lucruri care sa te ajute sa iti atragi mai multi urmaritori si sa ii indrepti in mare masura si catre pagina ta de afacere. Adugarea de imagini la postarile tale trebuie sa se intample astfel incat mesajele tale sa fie evidentiate sinici nu trebuie sa te opresti aici.
Twitter a adaugat de curand filtre foto si editarea pentru filmulete va urma in curand. Chiar daca Twitter este cunoscut pentru texte, imaginile si filmuletele vor fi foarte de folos si urmarite cat de curand. Fa in asa fel incat sa fie originale, calitative si suficient de atragatoare incat sa iasa in evidenta dintr-o gramada de feed-uri de pe Twitter.
Perfectioneaza-ti timpul. Alaturi de postarea de continut potrivit, vei avea nevoie de asemenea sa iti programezi tweet-urile in mod adecvat. Poti folosi instrumente pentru asa ceva, cum ar fi TweetDeck sau Followerwonk, pentru a determina cea mai buna perioada pentru tweet-uri si pentru a obtine cele mai bune vizualizari. Aceste instrumente te pot ajuta sa determini ce perioade ale zilei si ce zile din saptamana sunt optime pentru tweet-urile tale.
Masoara-ti eforturile. Masurarea si catalogarea sunt de asemenea procese importante. A-ti masura exact performnta si a face schimbarile in cadrul strategiei tale bazat pe informatii este vital. Incepe cu o unealta gratis pentru ati monitoriza fluxul de informatii si de vizualizari pentru Twitter.
Twitter Analytics este o unealta gratis care te poate ajuta sa determini ceea ce merge bine si ceea ce nu merge atat de bine pe profilul de Twitter al afacerii tale. TweetDeck si Hootsuite sunt de asemenea niste unelte foarte populare. Asigura-te ca vei testa titluri variate, o ordine a cuvintelor, linkuri vs. imagini, programarea tweet-urilor, etc. pentru a gasi ceea ce estecel mai ok pentru tine.