Unelte pentru cresterea vanzarilor

crestere vanzari

Mediul de afaceri din zilele noastre a devenit foarte competitiv datorita numarului in crestere al companiilor ce ofera diverse si multiple produse si servicii catre consumatori. Clientul este rasfatat cu foarte multe posibilitati de a alege si prin urmare doar companiile care au acel produs potrivit isi pot creste cota de piata prin vanzari. Cunoasterea diverselor strategii de promovare a vanzarilor determina atingerea obiectivelor si targetelor companiei cu privire la vanzari, aducand in acelasi timp renume extins produselor si serviciilor oferite. Cateva unelte sau modalitati de promovare a vanzarilor sunt enumerate in continuare.

Oferirea de produse gratuite – fie ca e o strategie aplicata timp de cateva zile sau saptamani, poate fi o unealta foarte eficienta de promovare. In aceasta perioada in care sunt oferite gratuit, produsele vor fi testate de catre consumatori, care vor putea sa decida daca produsele sunt utile sau nu.

Distribuirea de mostre gratuite – de multe ori, cand mergi la un magazin cu gandul sa cumperi anume produse strict necesare, iti sunt oferite si mostre gratuite din acel produs, pentru incercari. Ca si strategie de promovare, acele mostre le primesti chiar daca nu vei cumpara produsul respectiv. Este o strategie de introducere a produselor pe piata pentru a vedea si reactia consumatorilor la ele.

Targuri si expozitii – una din cele mai de succes tehnici de marketing pentru produsele introduse deja pe piata. Expozitiile pot fi in locatii de majora importanta din orase, zone populate ce vor atrage multi clienti. Pentru ca aceasta modalitate sa fie si utila, trebuiesc si promovate si anuntate din timp aceste targuri si expozitii.

Competitii si concursuri – pot fi o modalitate distractiva de promovare a produselor. Castigatorilor le pot fi acordate trofee si certificate sau pot obtine produse gratuite ca si premiu.

Cupoane de reduceri si discounturi – pentru ca o companie sa reuseasca sa-si atinga targetele in vanzar, intelegerea psihologiei consumatorului este esentiala. Acesta va cauta intotdeauna oferte, promotii si discounturi si va fi interesat de produse de calitate la preturi mai reduse fata de cele deja existente pe piata.

Garantii si posibilitate de returnare – cand un consumator face o achizitie, se asteapta ca bunul cumparat sa fie de o durabilitate mare. Pe parcursul utilizarii poate insa sa observe functionalitate defectuoasa a produsului; va fi dezamagit in acest caz, de aceea posibilitatea de returnare a bunului, schimbarea sa ori returnarea banilor poate face adevarate minuni.

Impementarea tuturor acestor activitati promotionale va ajuta orice companie sa isi atinga si chiar sa depaseasca targetele in materie de vanzari.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *